آ

  • آریا، کیومرث بررسی تاثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]

  • آغشلوئی، حامد ارائه یک مدل کسب‌و‌کار مناسب جهت توسعه کسب‌و‌کارهای مبتنی بر استارتاپ‌های حوزه تجارت الکترونیک و بهبود سرمایه‌گذاری در آن‌ها [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 292-264]

  • آقابیگی نصراله آبادی، مصطفی الگوی استراتژی‌های حسابداری زیست محیطی و پاسخ‌گویی مدیران: رویکرد داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]

  • آقاجان نژاد، حسین ارائه مدل عوامل مؤثر بر تصمیم به خرید مصرف کنندگان در نقطه خرید با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 155-176]

ا

  • احتشام، محمد ارائه مدل مناسب جهت تاب‌آوری روانی کارکنان کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]

  • احتشام راثی، رضا ارائه یک مدل کسب‌و‌کار مناسب جهت توسعه کسب‌و‌کارهای مبتنی بر استارتاپ‌های حوزه تجارت الکترونیک و بهبود سرمایه‌گذاری در آن‌ها [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 292-264]

  • احمدی، بهزاد ارائه مدل سنجش وفاداری مشتریان بر اساس حواس پنجگانه با تاکید بر نقش میانجی ارزش ادراک شده در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 315-336]

  • احمدی، عبداله طراحی سیستم انتخاب کانال‌های توزیع در زنجیره تأمین صنعت نفت با استفاده ترکیب شبکه عصبی- فازی تطبیقی و الگوریتم‌های فراابتکاری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 198-228]

  • احمدی، فاطمه شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]

  • احمدی، مجید تأثیر رضایت و اعتماد الکترونیکی بر قصد خرید مجدد آنلاین با میانجی‌گری سهولت استفاده و تعدیل‌گری تجربه آنلاین مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 57-81]

  • احمدی، مجید تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • احمدی شریف، محمود تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • احمدی موسی اباد، ایوب ارائه مدل تبیین اثر مؤلفه‌های تصمیمات درون و برون سازمانی بر بهای تمام شده محصولات صنعتی با رویکرد عامل بنیان [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 245-270]

  • ادب، حسین راهبردهای ارزش‌گذاری فناوری استارتاپ‌های ایرانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 180-197]

  • اسماعیلی فر، بهزاد طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • اشرفی، مجید شناسایی منافع و مخارج مالی زنجیره تامین پایدار در شرایط عدم قطعیت در شرکت‌های تولیدی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 41-64]

  • اصغرزاده شیاده، سید عارف ارائه الگوى کیفی استفاده از تاثیرگذاران رسانه های اجتماعى در رفتار مصرف کنندگان صنعت لوازم آرایشى و بهداشتى لوکس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 85-107]

  • اعزازی، تینا تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آن‌‌ها از طریق تجربه به‌یادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتل‌های 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • افشارکاظمی، محمدعلی ترکیب الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی سبد سهام در تصمیم گیری مالی سرمایه‌گذاران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 73-88]

  • اکبری، پیمان پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]

  • اکبری، پیمان تأثیر پارادوکس سازماندهی بر مکانیسم‌های پایداری با نقش میانجی دوسوتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]

  • الهی شیروان، آرش مقایسه الگوهای RW و PWدر پیش بینی سود برای شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 62-79]

  • الهی شیروان، قاسم مقایسه الگوهای RW و PWدر پیش بینی سود برای شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 62-79]

  • امامی کورنده، محمد الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]

  • امیرکبیری، علیرضا تأثیر محرک‌های محیطی بر اجرای خط‌مشی چابک سازی در دهکده‌های لجستیک استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 296-314]

  • امیرکبیری، علیرضا ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • امیرنژاد، قنبر طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • امین موسوی، سید عبدا... طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]

  • امینی، محمدتقی طراحی و تبیین الکوی سیاست‌گذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • انصاری، منوچهر طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • ایدی، محمد تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاه‌های خرید آنلاین دیجی‌کالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]

  • ایرانزاده، سلیمان طراحی سیستم انتخاب کانال‌های توزیع در زنجیره تأمین صنعت نفت با استفاده ترکیب شبکه عصبی- فازی تطبیقی و الگوریتم‌های فراابتکاری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 198-228]

  • ایزدی کاه کشی، فرزاد الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]

ب

  • بائوج خوشامیان، عمران ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکت‌های طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]

  • باقرزاده، محمدرضا ارائه مدل توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر نقش مدیریت رسانه با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 103-131]

  • باقری انیلو، سعید طراحی مدل محیط بازاریابی دیجیتال در بازارهای جهانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 246-263]

  • برازیده، منیژه طراحی مدل آینده نگاری حاکمیت الکترونیک با شفافیت سازمانی مدیران بانک صادرات استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 131-154]

  • برانی، بهنام الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]

  • بروجعلی، علی نقش میانجی بازارگرایی در رابطه بین مهارت‌های اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در شرکت ناب استیل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 34-50]

  • بهاری، بامداد طراحی الگوی مدیریت منابع انسانی الکترونیک مبتنی بر خلق دانش در شرکتهای دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 106-121]

  • بهبودی، امید تأثیر حافظۀ خودزندگی‌نامه‌ای بر قصد سفر: تحلیل نقش همخوانی مقصد با تمایلات گردشگران، رضایت و دلبستگی به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]

  • بهرامزاده، حسینعلی طراحی الگوی مدیریت استعداد در شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 229-245]

  • بهروزی، سمانه بررسی کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتباط آن با رضایت مشتریان بانک تجارت استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 78-92]

  • بهروزی، سمانه نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]

پ

  • پناهیان، حسین طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیش‌بینی سود در شرکت‌های فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]

  • پورشهابی، وحید بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]

  • پورشهابی، وحید شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های حکمرانی شبکه‌ای هوشمند در سیستم بانکداری کشور [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 25-56]

ت

  • ترکی، مصطفی تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانی‌های زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]

  • تقوایی یزدی، مریم طراحی مدل آینده نگاری حاکمیت الکترونیک با شفافیت سازمانی مدیران بانک صادرات استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 131-154]

  • تقوایی یزدی، مریم ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • تقوی، هادی طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]

ث

  • ثانوی گروسیان، وحید طراحی و اعتبار سنجی الگوی خرید اجباری مصرف کنندگان در صنعت خرید تلویزیونی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 42-71]

  • ثقفیان، حامد ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]

ج

  • جاهد، علیرضا تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • جاهدی، پدرام شناسایی یک طرحواره نظری برای عوامل موفقیت و شکست ابرپروژه‌ها: رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 225-244]

  • جلالی، لیلا بررسی اثربخشی درک‌شده پلتفرم‌های تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درک‌شده مصرف‌کننده در پیش‌بینی مصرف پایدار در یک بیماری همه‌گیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]

  • جمالی، جعفر بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

چ

  • چراغعلی، محمد حسن مدلی برای سنجش و ارزش‌گذاری دانش فنی در صنایع غذایی حلال [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 177-200]

  • چراغعلی، محمدرضا طراحی الگوی نوسازی استراتژیک بین المللی کسب و کارهای صنعت دارویی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 109-130]

ح

  • حاجی پورفرد، حسین بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]

  • حاجی زاده مجدی، روزبه واکاوی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکه‌های اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]

  • حاجیها، علی شناسایی عوامل تعیین‌کننده برندسازی محصولات سبز، الگویی برای صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 89-108]

  • حسن مرادی، نرگس تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد کیفی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 201-224]

  • حسین زاده، علی طراحی و اعتبار سنجی الگوی خرید اجباری مصرف کنندگان در صنعت خرید تلویزیونی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 42-71]

  • حسینی، سید رسول طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]

  • حق شناس کاشانی، فریده ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالش‌ها و استراتژی‌های موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • حق شناس کاشانی، فریده طراحی مدل عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • حقیقت منفرد، جلال تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]

  • حمامی، زهرا طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیش‌بینی سود در شرکت‌های فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]

  • حمدی، کریم ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بسته‌بندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • حمدی،، سید حامد شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های پذیرش سیستم‌های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری، توسط کاربران حرفه‌ای با استفاده از تکنولوژی وب 2،0 [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

  • حیدرزاده، کامبیز نقش وضعیت‌های مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • حیدری، حسینعلی شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانال‌های الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]

  • حیدری، عباس طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]

  • حیدریه، سید عبداللّه طراحی مدل محیط بازاریابی دیجیتال در بازارهای جهانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 246-263]

  • حیدری هراتمه، مصطفی نقش نظریه غرقگی در بازی‌های تبلیغاتی ویروسی با تاکید بر اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی و ارسال ‌بازی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 80-109]

خ

  • خامکی، علی شناسایی منافع و مخارج مالی زنجیره تامین پایدار در شرایط عدم قطعیت در شرکت‌های تولیدی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 41-64]

  • خداپرست، مهدی ارائه مدل مناسب جهت تاب‌آوری روانی کارکنان کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]

  • خدایاری، بهناز نقش وضعیت‌های مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • خطیبی نوری، شراره تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاه‌های خرید آنلاین دیجی‌کالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]

  • خلجی پیر بلوطی، عباس بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]

  • خلیلی عراقی، مریم نقش وضعیت‌های مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • خمسه، عباس شناسایی مؤلفه‌های مدل بلوغ نوآوری باز در صنایع دفاعی ایران مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 158-179]

  • خورشیدی نیا، عبدالرضا تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاه‌های خرید آنلاین دیجی‌کالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]

  • خوزین، علی الگوی استراتژی‌های حسابداری زیست محیطی و پاسخ‌گویی مدیران: رویکرد داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]

  • خیری، بهرام شناسایی عوامل تعیین‌کننده برندسازی محصولات سبز، الگویی برای صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 89-108]

د

  • داداشی، علیرضا اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 73-79]

  • درویشی، صمد تأثیر عملکرد ویژگی‌های هتل بر رفتارهای بازاریابی دهان‌به‌دهان الکترونیکی (مورد مطالعه هتل‌های جزیره کیش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]

  • دماوندیان، علی پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]

  • دهقانی زاده، مرضیه تأثیر پارادوکس سازماندهی بر مکانیسم‌های پایداری با نقش میانجی دوسوتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]

  • دیده کنان، سیده سعیده تأثیر پارادوکس سازماندهی بر مکانیسم‌های پایداری با نقش میانجی دوسوتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]

  • دیلمی معزی، پیمان مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]

ذ

  • ذوقی، مهدی تأثیر محرک‌های محیطی بر اجرای خط‌مشی چابک سازی در دهکده‌های لجستیک استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 296-314]

ر

  • رادفر، رضا طراحی الگو علل و پیامدها در اجرای استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 129-157]

  • راه چمنی، احمد طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]

  • ربیعی، مهناز ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • ربیعی مندجین، محمدرضا تأثیر محرک‌های محیطی بر اجرای خط‌مشی چابک سازی در دهکده‌های لجستیک استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 296-314]

  • رحیمی نیک، اعظم طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]

  • رضاییان، محیا تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]

  • رضوانی، محمدمهدی ژئومارکتینگ، تعالی عنصر مکان از عناصر آمیخته بازاریابی، مطالعه موردی: برنامه توسعه فروشگاهی حوزه پوشاک شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 24-40]

  • رمضانپور اسماوندانی، زهرا ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • رنجبر، ایرج واکاوی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکه‌های اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]

  • روح الامینی، مهدی ارائه الگوى کیفی استفاده از تاثیرگذاران رسانه های اجتماعى در رفتار مصرف کنندگان صنعت لوازم آرایشى و بهداشتى لوکس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 85-107]

  • روح الامینی، مهدی ارائه مدل عوامل مؤثر بر تصمیم به خرید مصرف کنندگان در نقطه خرید با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 155-176]

  • روح الامینی، مهدی ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • روستا، علیرضا شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]

  • روستا، علیرضا تأثیر رضایت و اعتماد الکترونیکی بر قصد خرید مجدد آنلاین با میانجی‌گری سهولت استفاده و تعدیل‌گری تجربه آنلاین مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 57-81]

  • روستا، علیرضا تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • روشنک، روزبه تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]

ز

  • زارع، علی بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • زالکانی اندرور، فرشیده بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی رابطه‌مند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایت‌های فروش اینترنتی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]

  • زاهدی، شمس السادات ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • زاهدی، شمس السادات درک زنان شاغل بخش دولتی از جو سازمانی در مسیر اشتغال و ارتقاء [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 312-337]

  • زراعت کیش، سیدیعقوب بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • زرین کمر، ساغر طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]

س

  • سجادی، سید رضا بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]

  • سرآبادانی، ابوالقاسم راهبردهای ارزش‌گذاری فناوری استارتاپ‌های ایرانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 180-197]

  • سرداری، احمد شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های پذیرش سیستم‌های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری، توسط کاربران حرفه‌ای با استفاده از تکنولوژی وب 2،0 [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

  • سرگلزایی، علیرضا شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های حکمرانی شبکه‌ای هوشمند در سیستم بانکداری کشور [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 25-56]

  • سعیدنیا، حمیدرضا تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • سعیدی، پرویز طراحی الگوی نوسازی استراتژیک بین المللی کسب و کارهای صنعت دارویی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 109-130]

  • سعیدی، هادی مقایسه الگوهای RW و PWدر پیش بینی سود برای شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 62-79]

  • سلاجقه، سنجر ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • سلطانی، بهزاد بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]

  • سمیعی، حسینعلی شناسایی منافع و مخارج مالی زنجیره تامین پایدار در شرایط عدم قطعیت در شرکت‌های تولیدی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 41-64]

  • سمیعی، روح الله طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • سهرابی، طهمورث نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]

  • سیاری، مجید طراحی الگوی نوسازی استراتژیک بین المللی کسب و کارهای صنعت دارویی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 109-130]

  • سیرغانی، سمیه طراحی الگوی مدیریت استعداد در شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 229-245]

ش

  • شجاعیان، پری تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاه‌های خرید آنلاین دیجی‌کالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]

  • شجاعیان، عبدالرسول طراحی مدل هم‌سویی پروژه‌های پتروپالایشگاهی با استراتژی‌های صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • شریف زاده، فتاح تحلیلی بر ارتقای تمکین مالیاتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 271-295]

  • شریفی، محمد بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحران‌های فراگیر (مورد مطالعه شرکت‌ فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]

  • شفایی، محمدطاها تأثیر مدیریت دانش در عملکرد سازمانی با توجه به متغیر میانجی مدیریت فرایندهای کسب و کار [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]

  • شکوه، زهرا ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • شول، عباس الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]

  • شیرمحمدی، یزدان طراحی و تبیین الکوی سیاست‌گذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

ص

  • صادقی، تورج طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]

  • صادقی، حمید طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]

  • صحرائی، فاطمه بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • صحرایی، شقایق بررسی نقش به‌کارگیری بازاریابی الکترونیک و فناوری اطلاعات در کسب و کار صنایع غذایی مینو در دوره رکود اقتصادی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 82-105]

  • صدرایی، سیدمانی ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالش‌ها و استراتژی‌های موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • صدوقی، میترا ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکت‌های طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]

  • صمدی لرگانی، محمود تأثیر مدیریت سود و استراتژی‌های تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]

ط

  • طالقانی، محمد برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]

  • طالقانی، محمد ارائه مدل تبیین اثر مؤلفه‌های تصمیمات درون و برون سازمانی بر بهای تمام شده محصولات صنعتی با رویکرد عامل بنیان [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 245-270]

  • طاهری روزبهانی، محمد طراحی الگوی مدیریت منابع انسانی الکترونیک مبتنی بر خلق دانش در شرکتهای دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 106-121]

  • طاهری لاری، مسعود طراحی الگوی مدیریت استعداد در شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 229-245]

  • طباطباییان، سید حبیب الله بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]

  • طلوعی اشلقی، عباس بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]

  • طلوعی اشلقی، عباس ترکیب الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی سبد سهام در تصمیم گیری مالی سرمایه‌گذاران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 73-88]

ع

  • عابدی، احسان تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عالی، صمد ارائه مدل سنجش وفاداری مشتریان بر اساس حواس پنجگانه با تاکید بر نقش میانجی ارزش ادراک شده در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 315-336]

  • عالی، صمد ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عبادی فر، سعید نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]

  • عباس پور اسفدن، قنبر طراحی مدل هم‌سویی پروژه‌های پتروپالایشگاهی با استراتژی‌های صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عباس پور اسفدن، قنبر ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عباس زاده قره تکان، حسین تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر عملکرد بازاریابی با تحلیل نقش میانجی نوآوری محصول و تاکید بر دانش مشتری [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 42-61]

  • عباسقلی زاده، اسما الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]

  • عباسی، جواد طراحی الگو علل و پیامدها در اجرای استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 129-157]

  • عبداله‌زاده نمینی، فرح‌انگیز طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عبدالوند، محمد علی شناسایی عوامل تعیین‌کننده برندسازی محصولات سبز، الگویی برای صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 89-108]

  • عبدالوند، محمد علی طراحی الگو علل و پیامدها در اجرای استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 129-157]

  • عبدی، جلال ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عرب زاده، میثم طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیش‌بینی سود در شرکت‌های فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]

  • عربشاهی، معصومه تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر عملکرد بازاریابی با تحلیل نقش میانجی نوآوری محصول و تاکید بر دانش مشتری [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 42-61]

  • عربشاهی، معصومه تأثیر حافظۀ خودزندگی‌نامه‌ای بر قصد سفر: تحلیل نقش همخوانی مقصد با تمایلات گردشگران، رضایت و دلبستگی به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]

  • عسکری، احمد شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]

  • عسگرپور، عسکر مدلی برای سنجش و ارزش‌گذاری دانش فنی در صنایع غذایی حلال [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 177-200]

  • عسگری، محمد مهدی بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]

  • عسگری، محمد هادی تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]

  • عسگری، محمد هادی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]

  • عسگری، محمد هادی ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 122-145]

  • عسگری، محمد هادی ژئومارکتینگ، تعالی عنصر مکان از عناصر آمیخته بازاریابی، مطالعه موردی: برنامه توسعه فروشگاهی حوزه پوشاک شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 24-40]

  • عصاریان، محمد امین تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد کیفی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 201-224]

  • علاف جعفری، الناز تأثیر رضایت و اعتماد الکترونیکی بر قصد خرید مجدد آنلاین با میانجی‌گری سهولت استفاده و تعدیل‌گری تجربه آنلاین مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 57-81]

  • علیپور، محمد طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیش‌بینی سود در شرکت‌های فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]

  • علیپور درویشی، زهرا تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد کیفی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 201-224]

  • علیرضایی، ابوتراب طراحی مدل هم‌سویی پروژه‌های پتروپالایشگاهی با استراتژی‌های صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • علیرضایی، اسداله تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانی‌های زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]

  • علیرضایی، اسداله الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]

  • علی زاده، سوده شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر استراتژی‌های تحقیق و توسعه در شرکت‌های خودروسازی داخلی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 293-311]

  • عینی دلیجانی، علی برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]

غ

  • غفوریان شاگردی، امیر تأثیر حافظۀ خودزندگی‌نامه‌ای بر قصد سفر: تحلیل نقش همخوانی مقصد با تمایلات گردشگران، رضایت و دلبستگی به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]

ف

  • فائض، علی طراحی مدل عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • فاتحی راد، نوید ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • فتاحی، شهرام واکاوی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکه‌های اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]

  • فخیم، مهسا درک زنان شاغل بخش دولتی از جو سازمانی در مسیر اشتغال و ارتقاء [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 312-337]

  • فراهانی، علی طراحی مدل عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • فرحبخش، ندا مدلی برای سنجش و ارزش‌گذاری دانش فنی در صنایع غذایی حلال [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 177-200]

  • فقهی فرهمند، ناصر طراحی سیستم انتخاب کانال‌های توزیع در زنجیره تأمین صنعت نفت با استفاده ترکیب شبکه عصبی- فازی تطبیقی و الگوریتم‌های فراابتکاری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 198-228]

  • فلاح، علی ارائه مدل توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر نقش مدیریت رسانه با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 103-131]

  • فیروزی، مریم ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • فیض اللهی، صادق شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانال‌های الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]

ق

  • قائمی، حامد ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 122-145]

  • قاسم زاده سنگرودی، مازیار ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بسته‌بندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • قاسمی، بهروز شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر استراتژی‌های تحقیق و توسعه در شرکت‌های خودروسازی داخلی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 293-311]

  • قاسمیان، پرستو تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاه‌های خرید آنلاین دیجی‌کالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]

  • قدرتی، حسن طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیش‌بینی سود در شرکت‌های فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]

  • قربانی زاده، وجه الله درک زنان شاغل بخش دولتی از جو سازمانی در مسیر اشتغال و ارتقاء [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 312-337]

  • قربانی زاده، وجه الله تحلیلی بر ارتقای تمکین مالیاتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 271-295]

  • قشقائی، محمدتقی ارائه مدل تبیین اثر مؤلفه‌های تصمیمات درون و برون سازمانی بر بهای تمام شده محصولات صنعتی با رویکرد عامل بنیان [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 245-270]

  • قلی پور، شهربانو ارائه مدل عوامل مؤثر بر تصمیم به خرید مصرف کنندگان در نقطه خرید با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 155-176]

  • قلی پور، شهربانو ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • قلی پور دمیه، حمیدرضا بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکه‌های اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]

  • قنبری، محمود نقش وضعیت‌های مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • قیدرخلجانی، جعفر شناسایی یک طرحواره نظری برای عوامل موفقیت و شکست ابرپروژه‌ها: رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 225-244]

  • قیروانی، قائم ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]

ک

  • کاراوند، سید عباس طراحی و تبیین الکوی سیاست‌گذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • کاوسی داودی، سید مجتبی بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • کرامتی، محمد علی تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]

  • کرامتی، محمد علی تأثیر مدیریت دانش در عملکرد سازمانی با توجه به متغیر میانجی مدیریت فرایندهای کسب و کار [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]

  • کرمی پور، میثم طراحی و تبیین مدل شایستگی‌های هوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن قابلیت‌های بازاریابی B2B [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 20-41]

  • کرهانی، مهدی بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]

  • کرهانی، مهدی الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]

  • کریمی، عبدالغفار شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های حکمرانی شبکه‌ای هوشمند در سیستم بانکداری کشور [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 25-56]

  • کریمی، فاطمه تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]

  • کریمی زند، مهدی ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالش‌ها و استراتژی‌های موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • کشاورز، میثم ژئومارکتینگ، تعالی عنصر مکان از عناصر آمیخته بازاریابی، مطالعه موردی: برنامه توسعه فروشگاهی حوزه پوشاک شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 24-40]

  • کلانتری شاهیجان، میلاد تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانی‌های زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]

  • کنعان، سید محسن شناسایی مؤلفه‌های مدل بلوغ نوآوری باز در صنایع دفاعی ایران مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 158-179]

  • کنگرانی فراهانی، علی طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • کوثری، اصغر بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]

  • کولوبندی، عبدالله تأثیر مدیریت دانش در عملکرد سازمانی با توجه به متغیر میانجی مدیریت فرایندهای کسب و کار [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]

  • کیائی، مرتضی تأثیر مدیریت سود و استراتژی‌های تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]

  • کیاپور، آزاده ارائه الگوى کیفی استفاده از تاثیرگذاران رسانه های اجتماعى در رفتار مصرف کنندگان صنعت لوازم آرایشى و بهداشتى لوکس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 85-107]

گ

  • گرکز، منصور الگوی استراتژی‌های حسابداری زیست محیطی و پاسخ‌گویی مدیران: رویکرد داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]

  • گلشنی، علی راهبردهای ارزش‌گذاری فناوری استارتاپ‌های ایرانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 180-197]

م

  • مافی بالانی، داود بررسی نقش به‌کارگیری بازاریابی الکترونیک و فناوری اطلاعات در کسب و کار صنایع غذایی مینو در دوره رکود اقتصادی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 82-105]

  • متانی، مهرداد ارائه مدل توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر نقش مدیریت رسانه با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 103-131]

  • محمدپور میر، شایان بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • محمدعلی پور، نرگس ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • محمدی، حسین ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • محمدی باجگیران، احسان طراحی و اعتبار سنجی الگوی خرید اجباری مصرف کنندگان در صنعت خرید تلویزیونی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 42-71]

  • محمودزاده، مرتضی ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • محمودی، جابر بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]

  • محمودی، نازی ارائه مدل مناسب جهت تاب‌آوری روانی کارکنان کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]

  • مرادی دهکردی، راضیه الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]

  • مرادی زیبا، سپیده طراحی الگو علل و پیامدها در اجرای استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 129-157]

  • مردانی، محمد رضا بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحران‌های فراگیر (مورد مطالعه شرکت‌ فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]

  • مروی، رمضانعلی تحلیلی بر ارتقای تمکین مالیاتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 271-295]

  • مزیدی، علیرضا طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • مصباحی، مریم نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]

  • مصدق، محمدجواد ارائه یک مدل کسب‌و‌کار مناسب جهت توسعه کسب‌و‌کارهای مبتنی بر استارتاپ‌های حوزه تجارت الکترونیک و بهبود سرمایه‌گذاری در آن‌ها [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 292-264]

  • معصومی، شیبا ارائه الگوى کیفی استفاده از تاثیرگذاران رسانه های اجتماعى در رفتار مصرف کنندگان صنعت لوازم آرایشى و بهداشتى لوکس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 85-107]

  • معصومی، شیبا بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • معطوفی، علیرضا الگوی استراتژی‌های حسابداری زیست محیطی و پاسخ‌گویی مدیران: رویکرد داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]

  • مقدس، امیرحسین الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]

  • منتظری، محمد ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • منطقی، منوچهر شناسایی مؤلفه‌های مدل بلوغ نوآوری باز در صنایع دفاعی ایران مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 158-179]

  • منظری توکلی، علیرضا ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • مهرابیان، احمد شناسایی منافع و مخارج مالی زنجیره تامین پایدار در شرایط عدم قطعیت در شرکت‌های تولیدی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 41-64]

  • مهرانی، هرمز تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد کیفی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 201-224]

  • مولا ابوبکری، غلام طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]

  • میثمی آزاد، صفورا شناسایی عوامل تعیین‌کننده برندسازی محصولات سبز، الگویی برای صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 89-108]

  • میرزایی ازندریانی، آیه بررسی تاثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]

  • میرشکار، امین طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • میغی فرد، آرش بررسی رابطه بین اخلاق کسب‌وکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکت‌های اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]

  • مینویی، مهرزاد ترکیب الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی سبد سهام در تصمیم گیری مالی سرمایه‌گذاران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 73-88]

ن

  • ناصری، بهاره شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های حکمرانی شبکه‌ای هوشمند در سیستم بانکداری کشور [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 25-56]

  • نداف، بشیر تحلیلی بر ارتقای تمکین مالیاتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 271-295]

  • نژاد بیگلری، مجید ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • نعامی، عبدالله شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های پذیرش سیستم‌های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری، توسط کاربران حرفه‌ای با استفاده از تکنولوژی وب 2،0 [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

  • نقدی، پردیس تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]

  • نو بهار، خاطره بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]

  • نورالله زاده، نوروز ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • نوربخش، سید کامران شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر استراتژی‌های تحقیق و توسعه در شرکت‌های خودروسازی داخلی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 293-311]

  • نوروزی مبارکه، علی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های پذیرش سیستم‌های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری، توسط کاربران حرفه‌ای با استفاده از تکنولوژی وب 2،0 [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

  • نیازآذری، کیومرث طراحی مدل آینده نگاری حاکمیت الکترونیک با شفافیت سازمانی مدیران بانک صادرات استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 131-154]

  • نیکخواه، یونس نقش میانجی چابکی سازمان در رابطه بین برون سپاری و بهره وری سازمانی در شرکت گاز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 16-33]

و

  • واعظی، رضا درک زنان شاغل بخش دولتی از جو سازمانی در مسیر اشتغال و ارتقاء [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 312-337]

  • والمحمدی، چنگیز طراحی مدل هم‌سویی پروژه‌های پتروپالایشگاهی با استراتژی‌های صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • ودادی، احمد ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • وظیفه دوست، حسین ارائه مدل سنجش وفاداری مشتریان بر اساس حواس پنجگانه با تاکید بر نقش میانجی ارزش ادراک شده در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 315-336]

  • وکیل الرعایا، یونس طراحی مدل محیط بازاریابی دیجیتال در بازارهای جهانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 246-263]

  • وکیل الرعایا، یونس طراحی مدل عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • وکیلی فرد، حمید رضا بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • وهاب زاده منشی، شادان ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بسته‌بندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]

ه

  • هاشمی، سید مرتضی ترکیب الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی سبد سهام در تصمیم گیری مالی سرمایه‌گذاران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 73-88]

  • همتی، محمد طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • هوشیار، وجیهه تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آن‌‌ها از طریق تجربه به‌یادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتل‌های 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]

ی

  • یحیی زاده، حسین ارائه مدل توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر نقش مدیریت رسانه با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 103-131]

  • یزدانی کچوئی، زهرا بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]

  • یوسفی سعیدآبادی، رضا ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]